.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1500 مدرسه مازندران نوسازی شد

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدرسه سازی در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری گرفته است اظهار داشت: هزار و 520 واحد آموزشی استان در طی این سالها نوسازی و بازسازی شد. 

سیدعلی اکبر طاهایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خیران مدرسه ساز مازندران در استانداری گفت: با همکاری انجمن خیرین مدرسه ساز بخشی از فضاهای آموزشی مورد نیاز جامعه به عنوان فضای استاندارد فراهم شده اما باز هم تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم.

وی افزود: اقدام نیک و خیر ضمن آنکه یادمان ارزشمندی را برای خیرین به ارمغان می‌گذارد، موجب تشویق و ترغیب دیگران برای حرکت در این مسیر می‌ شود.

استاندار مازندران، با بیان اینکه مدرسه سازی در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری نسبت به گذشته گرفته است، تصریح کرد: در این مدت انجمن خیرین استان نیز با همتی مضاعف بر فعالیت و سرعت خود افزودند.

طاهایی، با بیان اینکه بیش از ۱۳۱ هزار و ۹۳۵ کلاس تخریبی در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: از این میزان شش هزار و ۴۱۱ کلاس مربوط به مازندران است که بیش از ۲۰ هزار در برنامه نوسازی قرار گرفت.

وی، از اتمام نوسازی هزار و ۵۲۰ مدرسه در استان خبر داد و گفت: از زمان تشکیل انجمن خیران مدرسه ساز استان مبلغی بالغ بر ۱۵۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان توسط این انجمن اعطا شد که در کشور رقم قابل توجهی است.

استاندار مازندراناظهار داشت: در سفر سوم دولت به استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که توسط خیران آغاز گردید، مبلغ شش میلیارد تومان مصوب شد.

وی از مازندرانی‌های مقیم بیرون استان و کشور به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: این ظرفیت بسیار خوبی ا‌ست که بایست توسط انجمن شناسایی شود.

طاهایی، از برگزاری همایش سالانه تقدیر از خیران استان تقدیر کرد و افزود: این اقدام فرهنگی بسیار ارزشمندی ا‌ست که در دستور کار سازمان آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی استان قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: در مازندران هیچ کلاسی نیاز به نوسازی نداشته و اقدامات خیرخواهانه صرف رشد و توسعه استان در سایر زمینه‌ها شود./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.